|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Roma
|
Geplaatst: 23 Jun 2007 22:04 Onderwerp: Wandeling "Alveringem 14-18" |
|
|
Hierbij post ik enkele sfeerbeelden van de wandeling "Alveringem 14-18" op 23/06/07, onder leiding van ons forumlid wwackenier (auteur van "Alveringem in de Grote Oorlog")
Als inwoner van deze gemeente heb ik enorm veel nieuwe zaken opgestoken vandaag, waarvoor dank Willem.
Ondanks het aangekondigde zeer slechte weer, viel er tijdens de ganse wandeling geen enkele druppel regen... De afwezigen (Yvonne????... ) hadden dus ongelijk.
Tijdens een "koffiepauze" te Oeren kwam ik in gesprek met users AOK4 en alainb (uiterst rechts)...
detailfoto van wat AOK4 op voorgaande foto zo angstvallig tracht te verbergen...
 |
|
Naar boven |
|
 |
Yvonne Admin

|
Geplaatst: 23 Jun 2007 22:09 Onderwerp: |
|
|
Blegh! Ik ben een watje!
En minder eigenwijs als m'n partner zegt een hotelletje te nemen... _________________ Met hart en ziel
De enige echte
https://twitter.com/ForumWO1 |
|
Naar boven |
|
 |
alainb

|
Geplaatst: 23 Jun 2007 22:59 Onderwerp: |
|
|
Een prachtige wandeling!
Sommige momenten was er een klein beetje fantasie erbij en men zag de de tijd van toen... mooi gedaan... prachtig vervolg van het boek  |
|
Naar boven |
|
 |
|
|