Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Bunker in Leisele

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Ieper en de Westhoek Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
werner

BerichtGeplaatst: 24 Nov 2005 14:17    Onderwerp: Reageer met quote

Goeie dag Yvonne en ook de 'Diggers'. Ik woon in Leisele, deelgemeente van Alveringem, onder de tuin naast mijn huis moet er een ondergrondse bunker zijn uit WO1, men weet wel niet waar de ingang is, en volgens mij zijn er ook geen Duitsers tot hier geraakt, alhoewel, heb een postkaart gezien van een Duitse soldaat, verstuurd in Leisele. Misschien zijn er mensen in dit feit geïnteresseerd...? Vriendelijke groeten, Werner
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 24 Nov 2005 14:30    Onderwerp: Reageer met quote

derwisj schreef:
Werner, uitgraven dat spul...wie weet wat ligt er nog in... Smile
pascal

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Roma

BerichtGeplaatst: 24 Nov 2005 16:05    Onderwerp: Reageer met quote

Dag Werner,
Het verbaast mij te vernemen dat je met een bunker zit opgescheep en dan nog wel een ondergrondse... Confused
De enige Duitsers die tijdens 14-18 in Leisele en de streek rondliepen waren krijgsgevangenen.
Kijk in "De Vette Os" bij Jeanneke op het dorpsplein maar eens naar die kadertjes die er hangen... en niet teveel pinten drinken hé. yummie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Frans

BerichtGeplaatst: 24 Nov 2005 16:56    Onderwerp: Reageer met quote

werner schreef:
Goeie dag Yvonne en ook de 'Diggers'. Ik woon in Leisele, deelgemeente van Alveringem, onder de tuin naast mijn huis moet er een ondergrondse bunker zijn uit WO1, men weet wel niet waar de ingang is, en volgens mij zijn er ook geen Duitsers tot hier geraakt, alhoewel, heb een postkaart gezien van een Duitse soldaat, verstuurd in Leisele. Misschien zijn er mensen in dit feit geïnteresseerd...? Vriendelijke groeten, Werner

Werner het zou ook een Engelse bunker kunnen zijn. Ik zal navraag voor je doen of iemand iets hier vanaf weet.

mvg Frans
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 18 Feb 2006 11:51    Onderwerp: Reageer met quote

Had je nog iets gevonden Frans?

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Ieper en de Westhoek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: