|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
JohanD
|
Geplaatst: 08 Sep 2017 18:10 Onderwerp: Before endeavours fade-editie 2016 |
|
|
Toen ik in het IFF museum even m'n boekcollectie ging aanvullen viel m'n oog op "Before endeavours fade" door Rose EB Coombe.
Wellicht had ik er de vorige keren al argeloos voorbijgelopen, daar mijn vorige editie identiek was kwa lay out aan wat er nu lag.
Echter, in de rode band bovenaan was "Including Fromelles" uit mijn recentste editie uit 2010 vervangen door "Revised and in colour".
Het is dus een herziene en volledig in kleur gedrukte versie.
De aanvullingen zijn vrij accuraat en de foto's in kleur komen écht tot leven, wat een absoluut pluspunt is.
Leuke bonus: de prijs vergeleken met vorige uitgaves is identiek gebleven: 25€.
Daar ik er nog niets over had gelezen hier(of over het hoofd heb gezien) misschien wel waard om te vermelden dat deze update van het legendarische boek z'n geld meer dan waard is!
 _________________ ________________________________
And i'm never gonna cease my wandering... |
|
Naar boven |
|
 |
Binkske007 Moderator

Geregistreerd op: 8-4-2008 Berichten: 3753 Woonplaats: Turnhout (België)
|
Geplaatst: 08 Sep 2017 19:57 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het boek al meerdere malen aangeprezen als mijn "slagveldbijbel'. Ik heb ook meerdere updates en blijf het nog steeds de beste vinden. Ook zijn de boeken van Middlebrook en Max Klauer zeer goede naslagwerken. _________________ "They shall grow not old, as we that are left grow old"  |
|
Naar boven |
|
 |
Eric '14-'18

Geregistreerd op: 19-11-2010 Berichten: 2501 Woonplaats: in een oude Hanzestad
|
Geplaatst: 09 Sep 2017 14:56 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de tip. In november maar even bekijken, zelf nog een editie jaar 2006 met in de rode band de tekst "completely revised" En eventueel aanschaffen. Na recensie van JohanD zal dat laatste wel het geval zijn _________________ In a foreign field he lay. Lonely soldier, unknown grave. On his dying words he prays. Tell the world of Paschendale.
lyrics: Iron Maiden |
|
Naar boven |
|
 |
|
|