Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Verdun verschijnt rond februari 2015

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Modelbouw/wargames Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Duiker

BerichtGeplaatst: 06 Dec 2014 16:35    Onderwerp: Verdun verschijnt rond februari 2015 Reageer met quote

In de nacht van vrijdag op zaterdag 6 december was het programma Inside Gamer op de televisie. Het programma was voor mij onbekend maar ik wilde er wel eens naar kijken om te zien of het wat is.
Vrijdagnacht lukte dit zowaar en tot mijn verrassing zag ik dat er aandacht zou worden besteed aan het spel Verdun 1914 - 1918 mij totaal onbekend.

Men sprak met de drie Nederlandse makers van M2H, dat in het centrum van Alkmaar is gehuisvest. Terloops zagen we ook nog beelden van het WW1 museum dat vlak bij de studio is van M2H. Men liet beelden zien van het spel en die kwamen goed op mij over. Tevens vertelde men dat het spel via internet wordt gespeeld door meer dan 100.000 gamers. En dat men rond februari 2015 het spel op de markt wil zetten.
Een ding is zeker ik ga het spel zeker kopen.

Met vriendelijke groet,
Anton
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Modelbouw/wargames Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: