| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Ruderny
|
Geplaatst: 29 Dec 2009 14:47 Onderwerp: Quiz |
|
|
Een vraagje,
Doe voor de eerste keer mee aan de kwis.
Mag ik de antwoorden tijpen in het é-mail bericht of moet als als bijlage??
moet ik naam en adres vermelden of gewoon mijn gebruikersnaam. Laat maar eens iets weten hé hoe ik dat moet doen.
grtjsErna |
|
| Naar boven |
|
 |
paling

|
Geplaatst: 29 Dec 2009 14:51 Onderwerp: |
|
|
Beste Erna,
Je kan je vragen gewoon in het bericht van de e-mail typen. Het hoeft dus niet als bijlage. Mocht je gewonnen hebben vragen de makers als vanzelfsprekend om je adres. Dus je username is voldoende  _________________ Foto's van mijn trips naar WW1 en WW2 gebieden, check www.pelar.nl! |
|
| Naar boven |
|
 |
Finnbar Moderator

|
Geplaatst: 29 Dec 2009 15:04 Onderwerp: |
|
|
Je had hier geen nieuw topic voor moeten aanmaken hoor.. gewoon verdergaan in "WinterQuiz/discussietopic" was voldoende  |
|
| Naar boven |
|
 |
Fritz Kempf Ere WikiMusketier

Geregistreerd op: 4-4-2006 Berichten: 10194 Woonplaats: Wipers (Ieper)
|
Geplaatst: 29 Dec 2009 16:07 Onderwerp: |
|
|
| Finnbar @ 29 Dec 2009 15:04 schreef: | Je had hier geen nieuw topic voor moeten aanmaken hoor.. gewoon verdergaan in "WinterQuiz/discussietopic" was voldoende  |
Hou eerst eens rekening met de vraag: Heeft hij niet per ongeluk geklikt op "Nieuw Onderwerp" zonder te beseffen?
Ik alvast wel. Het gebeurd wel vaker eens.  _________________ "Kennscht mi noch?" ~~~ Who is the real "Fritz Kempf"?
Ieperboog Verbeeldt
FHSW Wikia |
|
| Naar boven |
|
 |
paling

|
Geplaatst: 29 Dec 2009 18:07 Onderwerp: |
|
|
| sniper snoop @ 29 Dec 2009 16:07 schreef: | | Finnbar @ 29 Dec 2009 15:04 schreef: | Je had hier geen nieuw topic voor moeten aanmaken hoor.. gewoon verdergaan in "WinterQuiz/discussietopic" was voldoende  |
Hou eerst eens rekening met de vraag: Heeft zij niet per ongeluk geklikt op "Nieuw Onderwerp" zonder te beseffen?
Ik alvast wel. Het gebeurd wel vaker eens.  |
 _________________ Foto's van mijn trips naar WW1 en WW2 gebieden, check www.pelar.nl! |
|
| Naar boven |
|
 |
Yvonne Admin

|
Geplaatst: 29 Dec 2009 18:31 Onderwerp: |
|
|
LOL
Je mag zelf beslissen hoe je het opstuurt, gewoon in de mail getikt of als bijlage.
En je usernaam is genoeg _________________ Met hart en ziel
De enige echte
https://twitter.com/ForumEW |
|
| Naar boven |
|
 |
|