|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
arneken

|
Geplaatst: 19 Apr 2008 17:09 Onderwerp: |
|
|
Ik vraag me af hoe het daar nu aan toe gaat. Jammer dat ik straks weg moet anders had ik het nog willen riskeren om een kijkje te komen nemen. _________________ Greater love hath no man than this that a man lay down his life for his friends.
Epitaph Lance CPL L.A.C Webb (Lancastershire fusiliers) @kezelberg Millitary Cemetery |
|
Naar boven |
|
 |
Matthijs

|
Geplaatst: 19 Apr 2008 19:14 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad, jammer dat ik te laat op dit forum ben beland... Maar: we zien wel foto's en we zullen de verhalen nog wel horen!!!
MG |
|
Naar boven |
|
 |
derwisj

|
|
Naar boven |
|
 |
woodhatcher

|
Geplaatst: 19 Apr 2008 23:52 Onderwerp: |
|
|
derwisj @ 19 Apr 2008 22:30 schreef: | Het is hier in elk geval enorm stillekes op de site vandaag...
pascal |
Ik merk het ook. minder volk, minder posts. ik haat forummeets.
grapje, straks sta ik op, om te vertrekken naar zeebrugge.
mvg Vince _________________ "We were cuffed and shoved about by the Germans, and fed only a slice of sour black bread as thick as tissue paper, then given a bowl of coffee made from burnt barley."
Pvt. James W. Walker, 106th Infantry Regiment. |
|
Naar boven |
|
 |
woodhatcher

|
Geplaatst: 20 Apr 2008 21:01 Onderwerp: |
|
|
voor foto's en dergelijke: http://forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=14171 _________________ "We were cuffed and shoved about by the Germans, and fed only a slice of sour black bread as thick as tissue paper, then given a bowl of coffee made from burnt barley."
Pvt. James W. Walker, 106th Infantry Regiment. |
|
Naar boven |
|
 |
|
|