Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

gezocht: ALLE info ivm Vijfwegen/munitiedepot houthulst/...

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Specifiek Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
clajelle

BerichtGeplaatst: 27 Dec 2014 15:09    Onderwerp: gezocht: ALLE info ivm Vijfwegen/munitiedepot houthulst/... Reageer met quote

Hallo iedereen,

Ik ben nu iets meer dan een jaar woonachtig te Vijfwegen, in gerestaureerde militaire woningen die uit 1920 zouden dateren.

Zie link: https://inventaris.onroerenderfgoed.be/dibe/relict/51091

Nu hou ik me in m'n vrije tijd graag bezig met wat info opzoeken hieromtrent maar ik stoot steeds op de zelfde weinige info en blijf wat op mijn honger zitten.

Als hobbyfotograaf zou ik dan ook erg gelukkig zijn als ik foto's zou terugvinden van onze woning en van de omgeving hier.

Wij wonen praktisch naast de ingang naar het oude munitiedepot die nu gebruikt word door DOVO als ontmantelingscentrum voor explosieven.
(bos van houthulst)
Als daar oude beelden van zouden bestaan, zou ik die zeer graag ook eens inkijken.

Kortom: ALLE info, beeldmateriaal en meer over het gehucht Vijfwegen zijn welkom, u zou er mij een zeer grote dienst mee bewijzen!

Mijn ultieme doel is om eventueel de oude foto's te blenden met de nieuwe, om zo een beeld te vormen van Vijfwegen en hoe het hier vroeger (in tijden van oorlog) moet geweest zijn.

een irrelevante foto ter illustratie van wat ik wil gaan doen met al het materiaal die ik hopelijk zal vinden:

http://relationalcartographies.files.wordpress.com/2014/09/533x800-ma002-2xfl77uv9m7ugimzcs5te2.jpg?w=680&h=480

Alvast heel erg bedankt voor iedere tip die binnenkomt!

Groetjes,
Jelle
Finnbar
Moderator

BerichtGeplaatst: 27 Dec 2014 15:19    Onderwerp: Reageer met quote

zie: http://forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=32453

1 topic is voldoende
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Specifiek Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: