|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
LeoK

|
Geplaatst: 11 Sep 2007 0:26 Onderwerp: Fort bij Vechten - monumentenweekend |
|
|
Vorige week Edam, dit weekend was t weer feest in Bunnik!
Het gebeuren was bij Fort bij Vechten, onderdeel van de hollanse waterlinie.
Er liep vanalles rond, 1e wereldoorlog, 2e wereldoorlog, zelfs romeinen en Caspar!
En hier zijn wat fotos:
De hollanders
Caspar 1e van links naast de officier
er waren ook nog wat verdwaalde duitsers
Helaas waen Marco en ik te laat aangekomen om deze rakker te zien vuren, ma de schoonmaak hebben we meegemaakt
Op het slotappèl werden de officieren van elke re-enactorgroep bijeengeroepen en bedankt door het opperhoofd.
Wederom een geslaagde zondagmiddag  _________________ All Gave Some - Some Gave All |
|
Naar boven |
|
 |
casparvandenberg

Geregistreerd op: 24-12-2005 Berichten: 160 Woonplaats: 'Ergens in Nederland'
|
Geplaatst: 12 Sep 2007 10:32 Onderwerp: |
|
|
Nog even en ik kan nergens meer heen zonder herkend te worden...
Ach het was weer een leuke dag in het wo2 NL pak. Even wat anders dan wo1. _________________ "Het eenige wat ik ervan onthouden heb is, dat mosterdgas niet van mosterd wordt gemaakt, maar er meen ik wel naar ruikt en desalniettemin erg ongezond moet zijn". Reserve-kapitein. J. Ronhaar in 1935 over een slechte gasles. |
|
Naar boven |
|
 |
Sjoerd

Geregistreerd op: 27-5-2005 Berichten: 963 Woonplaats: Bijna in Fort Vechten (Nieuwe Hollandse Waterlinie)
|
Geplaatst: 12 Sep 2007 12:42 Onderwerp: |
|
|
Ben d'r vorig jaar geweest. Erg leuk. Overigens a.s. zaterdag open "fortendag" in o.a. de omgeving van Utrecht (fort Lunetten I t/m III etc.) _________________ "if nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through"- General Sir Anthony Hogmanay Melchett |
|
Naar boven |
|
 |
|
|