Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

[Film] The Legends of the fall

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Tv,films en Social Media Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Emiel

BerichtGeplaatst: 20 Jul 2007 21:08    Onderwerp: [Film] The Legends of the fall Reageer met quote

Amerikaans filmdrama uit 1994 met Brad Pitt, Anthony Hopkins en Aidan Quinn. Regie: Edward Zwick.
Colonel Ludlow besluit zijn drie zoons ver weg van de bewoonde wereld op te voeden. De broers groeien samen op en krijgen een goede band met elkaar, totdat Susannah in hun leven komt. Als de broers moeten vechten tijdens de eerste wereldoorlog, gaat het nog slechter met de band onderling.

Bekijk hier de promo:
http://www.rtl.nl/films/rtl4_films/ en dan het derde kopje.

21 juli, 20:00 uur, rtl 4:

Laatst aangepast door Emiel op 13 Nov 2007 17:04, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
derwisj

BerichtGeplaatst: 20 Jul 2007 22:11    Onderwerp: Reageer met quote

Geen goeie film; ook de gevechten niet...de oorlog is volgens het verhaal reeds minstens enkele maanden oud...de broers worden vrijwilligers bij de aanvang, en wonen in Canada, dus duurt het wel een poosje eer ze hier in europa zijn dacht ik; dan komen ze in europa in een gevecht, in een open bos, zonder loopgraven en met cavalerie...niet echt waarheidsgetrouw daacht ik zo; zodra ik deze scenes gezien had ben ik in slaap gevallen, want ik was met een vriendin naar de bioscoop...domme film...
pascal
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Tv,films en Social Media Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: