Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Ik zal mijzelf nogmaals voorstellen!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemeen voorsteltopic Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
murp

BerichtGeplaatst: 04 Jan 2021 21:16    Onderwerp: Ik zal mijzelf nogmaals voorstellen! Reageer met quote

Ik zal mijzelf nogmaals voorstellen! Het is alweer even geleden!
mijn naam is murp en ik ben vooral actief op een ander forum, enkel hebben ze geen grote kennis van WW1 (behalve Yvonne natuurlijk )

Nu ben ik enige tijd bezig met het inkleuren van zwart-wit foto's, enkel is het noga lastig om foto's van soldaten uit de 1e wereldoorlog in te kleuren omdat je nog zoveel kleuren uniformen hebben.

Ik welk subforum kan ik een topic openen om zulke vragen te stellen? Of is er al een lopende reeks?

Ik ben bijvoorbeeld nu bezig om onderstaande foto in te kleuren, enkel weet ik nou niet of hij een grijs/blauw of groen uniform draagt:

https://archief.amsterdam/beeldbank/detail/1cf37385-96c8-3baf-ebef-9ad2867b89fd

met vriendelijke groet;

murp kiss
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Pegoud
Moderator

BerichtGeplaatst: 06 Jan 2021 17:17    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo murp en (nogmaals) van harte welkom op het Forum! Laughing
Leuke hobby heb je, ik zou je vraag even uitzetten onder de topics Oproepen of Specifiek, daar heb je de meeste kans. Bij Techniek, wapens en uitrusting vind je ook veel info over uniformen. Veel plezier hier en deel vooral je creaties zou ik zeggen! thumbs up

Gr P
Magneet

BerichtGeplaatst: 06 Jan 2021 21:11    Onderwerp: Reageer met quote

Haai Murp, lang geleden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemeen voorsteltopic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: