|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
éclatant

|
Geplaatst: 28 Jan 2016 22:58 Onderwerp: Boek over Oorlog en reïncarnatietherapie. |
|
|
Boek voor de geïnteresseerde:
Volhouders, echte diehards, willen blijven leven. Ze vinden het moeilijk te sterven in oorlogstijd. Ze raken ervan in de war…Reïncarnatietherapie rondt 'onaffe' sterfervaringen af via emotionele verwerking of inzicht. Het doel: 100% leven, nu.
Auteur: M. Notschaele-Den Boer
Uitgever: RHA Publishing
Nederlands
-142 pagina's
-RHA Publishing
-april 2009
 _________________ Make love, not war. |
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

Geregistreerd op: 28-3-2005 Berichten: 7730 Woonplaats: Land van Maas en Waal
|
Geplaatst: 28 Jan 2016 23:44 Onderwerp: |
|
|
Apart onderwerp. Wat moet ik me erbij voorstellen, interviews met geïncarneerde soldaten?
Gr P _________________ Wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront. |
|
Naar boven |
|
 |
éclatant

|
Geplaatst: 29 Jan 2016 0:34 Onderwerp: |
|
|
Het boek heb ik (nog) niet gelezen. De auteur heeft een praktijk als regressie- en reincarnatietherapeute. Ik denk dat tijdens zo'n behandeling iemand in een zekere "trance" wordt gebracht. En blijkbaar komen er de meest uiteenlopende verhalen en onderwerpen naar boven tijdens dergelijke behandelingen. De therapeute heeft in dit boek verhalen opgetekend van cliënten die tijdens behandelingen spraken over oorlogstijd. Er zijn ook een paar WO1 verhalen opgenomen in het boek. Voor degene die mee kan gaan in de reïncarnatie gedachte kan dit een interessant boek zijn, een ander zal het afdoen als fabeltjes of verzinsels... Ieder het zijne..  _________________ Make love, not war. |
|
Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

Geregistreerd op: 28-3-2005 Berichten: 7730 Woonplaats: Land van Maas en Waal
|
Geplaatst: 31 Jan 2016 20:12 Onderwerp: |
|
|
Heldere uitleg, eclatant, bedankt!
Gr P _________________ Wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront. |
|
Naar boven |
|
 |
|
|