|
Forum Eerste Wereldoorlog Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
geert.h
|
|
Naar boven |
|
 |
Tandorini

|
|
Naar boven |
|
 |
Nolfster
Geregistreerd op: 13-10-2006 Berichten: 285 Woonplaats: @ a few hundred metres of Btt. Deutschland
|
Geplaatst: 13 Feb 2014 12:02 Onderwerp: |
|
|
Hoi Geert,
geen idee van de waarde,
maar ik heb deze ook liggen, mijne is dubbele lengte (3,4m) en zelfde hoogte... Ik zou eens moeten hem ontrollen om te zien welke stukken er bij mij ophangen..
@Tandorini, ik wist er het verhaal niet achter, bedankt zeg!
Ik dacht dat het gewoon een soort naoorlogs schilderij was geweest die toen verkocht werd ter steun van de oorlogsinvaliden en zo, maar blijkbaar dus niet!
wouter |
|
Naar boven |
|
 |
Binkske007 Moderator

Geregistreerd op: 8-4-2008 Berichten: 3756 Woonplaats: Turnhout (België)
|
Geplaatst: 13 Feb 2014 12:12 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het panorama als jongeling nog weten hangen in de hal van het luchtvaartmuseum en het was toen al schandalig beschadigd.
Ook ik bezit het grote exemplaar en heb er onlangs nog eentje aan MMM cadeau gedaan .
Ze zijn (als ze volledig zijn) ongeveer €50,00 waard.
Het is trouwens een werk van Bastien als ik me niet vergis. _________________ "They shall grow not old, as we that are left grow old"  |
|
Naar boven |
|
 |
Nolfster
Geregistreerd op: 13-10-2006 Berichten: 285 Woonplaats: @ a few hundred metres of Btt. Deutschland
|
Geplaatst: 13 Feb 2014 12:23 Onderwerp: |
|
|
Hoi Binkske,
welja ik heb hem destijds ook gekregen van iemand en sindsdien ligt hij opgerold omdat ik nog totaal niet weet hoe ik hem moet ophangen en een blanke muur van dergelijke lengte heb ik ook niet dusja momenteel ligt hij opgerold. net nog eens ontrold, ik heb de franstalige versie, het werk is inderdaad van A. Bastien. Bij mij staan volgende 'namen' onderaan :
Region des dunes
nieuport (dorpachtig)
nieuport (bomenrij en soldaten)
boucle de tervaete
dixmude
ypres
groeten,
Wouter |
|
Naar boven |
|
 |