Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Mirjam Moderator

Geregistreerd op: 5-1-2006 Berichten: 3294 Woonplaats: Hoek van Holland
|
Geplaatst: 26 Apr 2013 17:58 Onderwerp: Jullie mening en vragen over/voor userinterviews |
|
|
Graag wil ik jullie mening weten over de userinterviews.
Zijn er bijvoorbeel vragen waarvan je vind dat die er uit moeten? Of die je zelf graag gesteld zou zien?
Of wil je de kans om users ook vragen te stellen? Waarbij ik dan van te voren bekend maak wie de volgende is zodat je ze hier in dit onderdeel kunt stellen?
Of vind je het wel goed zoals het is?
Laat het weten! |
|
Naar boven |
|
 |
A. Depage

Geregistreerd op: 1-6-2008 Berichten: 2882 Woonplaats: Dendermonde, Oost-Vlaanderen (B)
|
Geplaatst: 26 Apr 2013 18:53 Onderwerp: |
|
|
Ik vind het alvast een leuk onderdeel van het forum. Boeiend om te lezen wie achter de nickname zit
Hoe worden de users 'gescreend'? Lukraak? Wie neemt dit allemaal op zich? De mods? |
|
Naar boven |
|
 |
Mirjam Moderator

|
Geplaatst: 26 Apr 2013 18:58 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het momenteel onder mijn beheer, hiervoor deed Lingekopf het.
Ik probeer een mix te maken van 'oude' en nieuwe users, man/vrouw, NL/B. Al zal dat natuurlijk niet altijd lukken.
Indien men graag geďnterviewd wil worden mag je me wel een pb'tje sturen hoor  |
|
Naar boven |
|
 |
A. Depage

Geregistreerd op: 1-6-2008 Berichten: 2882 Woonplaats: Dendermonde, Oost-Vlaanderen (B)
|
Geplaatst: 26 Apr 2013 19:05 Onderwerp: |
|
|
Mirjam @ 26 Apr 2013 18:58 schreef: | Ik heb het momenteel onder mijn beheer, hiervoor deed Lingekopf het.
Ik probeer een mix te maken van 'oude' en nieuwe users, man/vrouw, NL/B. Al zal dat natuurlijk niet altijd lukken.
Indien men graag geďnterviewd wil worden mag je me wel een pb'tje sturen hoor  |
Het was niet de bedoeling om te solliciteren
Wat ik me wel eventueel afvraag is hoeveel tijd een user spendeert aan zijn hobby WOI (al dan niet incl FEW). |
|
Naar boven |
|
 |
A. Depage

|
Geplaatst: 27 Apr 2013 6:24 Onderwerp: |
|
|
Misschien nog een paar leuke WOI-vraagjes:
- Welk personage bewonder/fascineert je het meest tijdens WOI?
- Mocht je als jongeman/vrouw geleefd hebben tijdens WOI: Welke taak zie je voor jezelf weggelegd? (medische sector, marine, luchtvaart, loopgraven, cavalerie, ...)
- ...
Niet dat er iets veranderd moet worden, het is best zo en dit is maar een ideetje.  |
|
Naar boven |
|
 |
Mirjam Moderator

|
Geplaatst: 27 Apr 2013 10:18 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor je input! Ik ga het in overweging nemen met de rest van de crew  |
|
Naar boven |
|
 |
Binkske007 Moderator

Geregistreerd op: 8-4-2008 Berichten: 3756 Woonplaats: Turnhout (België)
|
Geplaatst: 27 Apr 2013 17:54 Onderwerp: |
|
|
Ik heb wel een persoonlijk vraagje aan jou.
Ik vraag me al een hele tijd af...Hoe komt jou poesje aan een snor???  _________________ "They shall grow not old, as we that are left grow old"  |
|
Naar boven |
|
 |
Finnbar Moderator

|
Geplaatst: 27 Apr 2013 17:58 Onderwerp: |
|
|
Binkske007 @ 27 Apr 2013 17:54 schreef: | Ik heb wel een persoonlijk vraagje aan jou.
Ik vraag me al een hele tijd af...Hoe komt jou poesje aan een snor???  |
 |
|
Naar boven |
|
 |
Mirjam Moderator

|
Geplaatst: 27 Apr 2013 17:58 Onderwerp: |
|
|