| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Eelke

|
Geplaatst: 26 Feb 2013 19:49 Onderwerp: Bezoek aan Ieper en omgeving (Februari 2013) |
|
|
Het afgelopen weekend heb ik het genoegen gehad om een aantal vrienden rond te leiden in Ieper en omgeving. Een kleine foto-impressie van Ieper en omgeving in februari 2013.
 _________________ Eelke
"The War was decided in the first twenty days of fighting, and all that happened afterwards consisted in battles which, however formidable and devastating, were but desperate and vain appeals against the decision of Fate." (Winston Churchill) |
|
| Naar boven |
|
 |
Finnbar Moderator

|
|
| Naar boven |
|
 |
Eelke

|
Geplaatst: 26 Feb 2013 20:21 Onderwerp: |
|
|
Goeie tip Finnbar, maar welke? Suggestie  _________________ Eelke
"The War was decided in the first twenty days of fighting, and all that happened afterwards consisted in battles which, however formidable and devastating, were but desperate and vain appeals against the decision of Fate." (Winston Churchill) |
|
| Naar boven |
|
 |
Finnbar Moderator

|
Geplaatst: 26 Feb 2013 20:33 Onderwerp: |
|
|
Ik vind de eerste wel apart, maar er zijn nog goeie kandidaten. _________________ https://twitter.com/GreatWarDabbler
https://twitter.com/ForumEW |
|
| Naar boven |
|
 |
Pegoud Moderator

Geregistreerd op: 28-3-2005 Berichten: 4313 Woonplaats: Noord-Brabant
|
Geplaatst: 26 Feb 2013 21:31 Onderwerp: |
|
|
Mooie foto's Eelke! Om me bij Finn aan te sluiten, ik zou er zeker eentje voor de wedstrijd van Maart plaatsen, de laatste is heel mooi met de ene rode poppy.
Gr P _________________ He not busy being born is busy dying (Bob Dylan) |
|
| Naar boven |
|
 |
Lingekopf Moderator

Geregistreerd op: 19-10-2006 Berichten: 14073 Woonplaats: Binnen de Atlantikwall en 135 km van het WO1-front
|
Geplaatst: 26 Feb 2013 21:57 Onderwerp: |
|
|
Die Wellblech-bunker is ook een beauty hoor! _________________ De onzen stellen zich te weer, de Hunnen winnen keer op keer.... (H. Polzer)
De WIKI is niet alleen om in te lezen, maar ook om in te schrijven! http://forumeerstewereldoorlog.nl/wiki/ |
|
| Naar boven |
|
 |
silentknight

|
Geplaatst: 27 Feb 2013 1:38 Onderwerp: |
|
|
Ik vind ze alleaal prachtig. Proficiat, een mooi aandenken.
Idd moeilijk om er eentje uit te kiezen voor de fotowedstrijd, je zal dus knopen moeten doorhakken. |
|
| Naar boven |
|
 |
Eelke

|
Geplaatst: 27 Feb 2013 20:45 Onderwerp: |
|
|
Hebben jullie dit met elkaar afgesproken of zo, allemaal een andere favoriet?
Zonder gekkigheid, bedankt voor de leuke reacties. Ik zal zelf eentje kiezen en toevoegen aan de fotowedstrijd. _________________ Eelke
|
| Naar boven |
|
 |
Price of Glory

|
Geplaatst: 27 Feb 2013 22:05 Onderwerp: |
|
|
Mooie foto's Eelke, heeft toch altijd wel wat die sneeuw  _________________ Wars begin where you will, But they do not end where you please.
"All Wars Arise For The Possesion Of Wealth" (Plato)
http://www.ahwk.fr |
|
| Naar boven |
|
 |
Eelke

|
Geplaatst: 01 Mrt 2013 23:00 Onderwerp: |
|
|
Bedankt Price of Glory, het was een erg mooi gezicht die sneeuw. Helaas was het 's middags al weer weg, maar in de ochtend was het mooi foto's maken. _________________ Eelke
|
| Naar boven |
|
 |
mrs Stan

|
Geplaatst: 02 Mrt 2013 1:43 Onderwerp: |
|
|
Heel mooie foto's! Ik vind het ook altijd wat hebben, sneeuwfoto's. Mooi, de verschillende foto's waar ook één of meerdere poppies op te zien zijn!,
Greetz, Margreet  _________________
"Those boys were lions led by donkeys" quoted by our friend Mike about the victims of shot at dawn |
|
| Naar boven |
|
 |
|