Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hét WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

15 Dec 2012 cérémonie commémorative au Fort de la Malmaison

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Herdenkingen en Maandagenda Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 23 Nov 2012 12:39    Onderwerp: 15 Dec 2012 cérémonie commémorative au Fort de la Malmaison Reageer met quote

Samedi 15 décembre 2012, l'Amicale des Diables Bleus de l'Aisne organise une cérémonie commémorative au Fort de la Malmaison et au monument du 1er BCP, en hommage aux bataillons de chasseurs, alpins et à pied), qui furent massivement engagés et qui se sont sacrifiés, pour le dégagement de ce secteur du Chemin des Dames, lors de l'offensive du 23 octobre 1917. A cette occasion, une plaque provisoire sera inaugurée près du cimetière de la Malmaison. Pour les personnes souhaitant se rendre à ces cérémonies, rendez-vous sur le parking du cimetière du Fort de la Malmaison, samedi 15 décembre 2012, à 10h30. Pour plus de renseignements, contacter l'adresse mail suivante : diables-bleus-aisne@orange.fr.

https://www.facebook.com/pages/Patrimoine-de-la-Grande-Guerre/459917147351979

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Herdenkingen en Maandagenda Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: