Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Ziekenhuizen en revalidatiecentra in Groot-BrittanniŽ

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemeen Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ursula

BerichtGeplaatst: 12 Jan 2012 13:19    Onderwerp: Ziekenhuizen en revalidatiecentra in Groot-BrittanniŽ Reageer met quote

Hallo allemaal,

kan iemand me verder helpen. Ik zou graag weten tot welke instanties ik mij moet richten in Groot-BrittanniŽ voor info of archieven over ziekenhuizen en revalidatiecentra.

Mijn overgrootvader werd gewond in oktober '14 en overgebracht naar Groot-BrittanniŽ. De eerste dagen bracht hij door in het '2d Eastern Hospital' Dyke Road, Brighton. Daarna werd hij overgebracht naar Kidbrook Park in Forrest Row, East Sussex.

Ik heb al wat info over Kidbrook Park via internet maar zou graag aan officiŽle documenten geraken. Ook over het ziekenhuis in Brighton heb ik nog niet veel.

Kan iemand me verder helpen aan een naam of instantie die ik kan contacteren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht
Finnbar
Moderator

BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 21:00    Onderwerp: Reageer met quote

Deze nog eens omhoog schoppen. Heeft iemand een idee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: