Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index Forum Eerste Wereldoorlog
Hťt WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   WikiWiki   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privť berichten te bekijkenLog in om je privť berichten te bekijken   InloggenInloggen   Actieve TopicsActieve Topics 

Pervijze - Tentoonstelling De kleine mens in de grote oorlog

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Musea en tips Actieve Topics
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pervijze

BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 13:46    Onderwerp: Pervijze - Tentoonstelling De kleine mens in de grote oorlog Reageer met quote

Vanaf 10 mei zijn we er opnieuw met onze tentoonstelling 'De kleine mens in de grote oorlog', reeds voor de vijfde maal op rij.

Het geheel gaat opnieuw door te Pervijze in het Ontmoetingscentrum Ten Bercle, iedere dag van 10u tot 18u gedurende de periode van 10 mei tot en met 11 november. Zoals altijd is de ingang volledig gratis.

Alle info hieromtrent is terug te vinden op onze begeleidende website www.pervijze.be/expo1418 die onlangs in een nieuw kleedje werd gestoken.

Dit jaar focussen we ons naast de tentoonstelling ook op de alle inwoners van Pervijze die oudstrijder geweest zijn en dat zijn er heel wat, reeds meer dan 200 zijn er gekend (zowel voor WO I als voor WO II). We doen een speciale oproep aan familieleden van oudstrijders vermeld in ons overzicht (zie hiervoor www.pervijze.be - rubriek oudstrijders) om contact met ons op te nemen als ze ons kunnen helpen bij het vervolledigen van de webpagina van hun familielid. Hiervoor kunnen we zowel informatie als documentatie (foto's ...) gebruiken.

Iedereen welkom !

Herman Declerck

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
Ivan Petrus

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 23:12    Onderwerp: Reageer met quote

Hoera ! Jaar na jaar heb ik 'm gemist.
Ik heb zoveel goeie dingen gehoord over deze tentoonstelling...
Pervijze is ongelofelijk boeiend als frontdorp.

Laten we er een forummeet van maken.
Kunnen we daarna iets gaan drinken, enkele huizen verder, in de mini (maar o zo knusse) herberg CreŽer Sfeer...
Die hebben we vorig jaar toevallig ontdekt op onze fietstocht over de Frontzate. (hoewel het herbergje dus midden in het dorp ligt, en niet op de frontlijn)

http://www.creeersfeer.be/contact/
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Yvonne
Admin

BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 23:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ivan Petrus @ 23 Apr 2010 0:12 schreef:
Hoera ! Jaar na jaar heb ik 'm gemist.
Ik heb zoveel goeie dingen gehoord over deze tentoonstelling...
Pervijze is ongelofelijk boeiend als frontdorp.

Laten we er een forummeet van maken.
Kunnen we daarna iets gaan drinken, enkele huizen verder, in de mini (maar o zo knusse) herberg CreŽer Sfeer...
Die hebben we vorig jaar toevallig ontdekt op onze fietstocht over de Frontzate. (hoewel het herbergje dus midden in het dorp ligt, en niet op de frontlijn)

http://www.creeersfeer.be/contact/

Ik ben het helemaal eens, want het is de moeite!

https://twitter.com/ForumWO1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Verstuur mail Bekijk de homepage
Pervijze

BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 7:33    Onderwerp: Reageer met quote

Jullie zijn van harte welkom en met hoe meer hoe liever. Laat voordien weten wanneer jullie een bezoek brengen aan Pervijze, onze tentoonstelling en CreŽersfeer. Voor dit laatste, hou rekening met de openingsuren : in de vakantiemaanden zijn ze open van in de voormiddag, anders slechts vanaf 14u. Als het past voor mij kom ik als inrichter ook eens af, eens kennismaken met de mensen achter de namen op het forum.

Herman Declerck
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privť bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Forum Eerste Wereldoorlog Forum Index -> Musea en tips Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: